Frequently Asked Question

Мојата сметка е блокирана поради безбедносни причини. Што да направам?
Последно обновено пред 5 години

Во случај да не сте добиле порака од корисничката поддршка, ве молиме да не контактирате со барање за поддршка. Тимот за корисничка поддршка ќе ви асистира за надминување на проблемот.
Доколку вашата сметка е блокирана поради повеќе неуспешни обиди за најава, можете да ја одблокирате до поставување на нова лозинка. Во менито за најава изберете ја опцијата Заборавена лозинка. Oткако ќе ги пополните податоците, ќе ви биде испратен линк на вашиот е-мејл со кој ќе можете да поставите нова лозинка. По успешната промена на лозинката вашата сметка ќе биде одблокирана и ќе можете повторно да се најавите.
Доколку не ви пристигне емеил порака за ресетирање на лозинката, проверете дали пораката евентуално е пристигната во Spam или Junk фолдерот на вашиот емеил.

Ве молиме почекајте!

Ве молиме почекајте... ќе потрае неколку секунди!