Frequently Asked Question

Не можам да се регистрирам, моите податоци веќе постојат. Што да направам?
Последно обновено пред 4 години

Пораката значи дека вие сте веќе регистрирани на 2Win страната. Согласно Законот за игри на среќа едно лице смее да има само една сметка за игра кај приредувач на интернет игрите на среќа.
Доколку сте ги изгубиле или заборавиле вашите податоци за најава, испратете барање до корисничката поддршка на support@2win.mk во кое ќе ги наведете вашето име, презиме, датум на раѓање, град и адреса на живеење и емеил адреса со која сте се регистрирале (доколку ја знаете).
Наведете ја причината за испраќање на вашите податоци за да може тимот за корисничка поддршка да ви помогне повторно да се најавите.

Ве молиме почекајте!

Ве молиме почекајте... ќе потрае неколку секунди!