Frequently Asked Question

Како да ја променам трансакциската сметка?
Последно обновено пред 4 години

За промена на вашите податоци најавете се на 2Win страната со вашиот е-мејл и лозинка, потоа одете во корисничкото мени и отворете ја опцијата „Мои податоци“. Вашите податоци ќе бидат прикажани на екранот и ќе можете да ги измените податоците за град и адреса на живеење, контакт телефон, трансакциска сметка, оптина и лозинка за пристап. За зачувување на промените притиснете на копчето „Зачувај“.
Доколку вршите измена на трансакциската сметка, истата мора да е денарска, да гласи на ваше име и презиме, ЕМБГ и да е активна за да успешно се изврши верификацијата. Внесете ја трансакциската сметка само со броеви, без цртички, точки, празни места и други знаци.
По промената на трансакциска сметка во вашиот „Клиент панел“ проверете го статусот на вашиот профил кој треба да гласи VERIFIED.

Ве молиме почекајте!

Ве молиме почекајте... ќе потрае неколку секунди!