Frequently Asked Question

Како да деактивирам период на само-исклучување?
Последно обновено пред 2 години

Доколку сакате да го прекинете периодот на само-исклучување пред предвидениот истек, ве молиме од вашата регистрирана емеил адреса да испратите барање за повторно активирање на вашата сметка за игра на support@2win.mk.

Во барањето морате да ги одговорите следните прашања за евалуација:

  1. Кое се причините поради кои сте го активирале само-исклучувањето?
  2. Колкав е максималниот износ на загуба од игри на среќа кој сте спремни да го прифатите за период од 1 месец?
  3. Дали имате редовни месечни примања?
  4. Дали сте родител/старател на други лица без приходи?
  5. Дали играњето на игри на среќа предизвикува нервоза, разочарување или фрустрации кај Вас? (никогаш, понекогаш, често)
  6. Дали некогаш сте играле игри на среќа подолго од планираното? (никогаш, понекогаш, често)

По евалуацијата на вашиот профил од службата за корисничка поддршка и проценка на ризикот од проблематично обложување, ќе бидете известени за прифаќање или одбивање на вашето барање. Можност за реактивација постои само ако се работи за ваше прво самоисклучување и доколку се утврди низок ризик од проблематично обложување. Во сите други случаи останува да важи активираното самоисклучување во период од наjмалку 6 месеци. Барањата со делумно и нецелосно одговорени прашања нема да се разгледуваат или ќе бидат одбиени.

Ве молиме почекајте!

Ве молиме почекајте... ќе потрае неколку секунди!