Frequently Asked Question
Доколку сакате да го прекинете периодот на само-исклучување пред предвидениот истек, ве молиме од вашата регистрирана емеил адреса да испратите барање за повторно активирање на вашата сметка за игра на support@2win.mk.
Во барањето морате да ги одговорите следните прашања за евалуација:
- Кое се причините поради кои сте го активирале само-исклучувањето?
- Колкав е максималниот износ на загуба од игри на среќа кој сте спремни да го прифатите за период од 1 месец?
- Дали имате редовни месечни примања?
- Дали сте родител/старател на други лица без приходи?
- Дали играњето на игри на среќа предизвикува нервоза, разочарување или фрустрации кај Вас? (никогаш, понекогаш, често)
- Дали некогаш сте играле игри на среќа подолго од планираното? (никогаш, понекогаш, често)
По евалуацијата на вашиот профил од службата за корисничка поддршка и проценка на ризикот од проблематично обложување, ќе бидете известени за прифаќање или одбивање на вашето барање. Можност за реактивација постои само ако се работи за ваше прво самоисклучување и доколку се утврди низок ризик од проблематично обложување. Во сите други случаи останува да важи активираното самоисклучување во период од наjмалку 6 месеци. Барањата со делумно и нецелосно одговорени прашања нема да се разгледуваат или ќе бидат одбиени.