Frequently Asked Question

Мојата сметка има статус UNVERIFIED. Како да ја верификувам?
Last Updated 2 years ago

За да ви се овозможи депозит и учество во игрите на среќа, потребно е да се верификуваат вашите лични податоци и трансакциска сметка отворена во некоја домашна банка.
За да ги проверите и измените вашите податоци најавете се на 2Win страната со вашиот е-мејл и лозинка, потоа одете во корисничкото мени и изберете ја опцијата „Мои податоци“.
Проверете го вашето име, презиме, бројот на трансакциска сметка и ЕМБГ. Бројот на сметката внесете го без празни места, цртички и други знаци - само со броеви.
За зачувување на промените притиснете на копчето „Зачувај“.
Трансакциската сметка мора да е денарска, да е гласи на ваше име и презиме, ЕМБГ и да е активна за да успешно се изврши верификацијата.
Доколку имате грешка во внесот на вашето име или презиме, потребно е да доставите јасно читлива фотографија/скен од предната и задна страна од вашата важечка лична карта преку опцијата „Верифицирај профил“. По испраќањето на документите известете ја службата за корисничка поддршка (support@2win.mk) за грешката во вашето име и прикачените лични документи.
Откако службата ќе изврши увид и корекција на вашите податоци, ќе добиете повратна информација за верификација на вашата 2win сметка.
По успешната верификација во менито Депозити можете да извршите депозит со VISA, MasterCard или Maestro платежна картичка, да учествувате во сите игри на среќа и да вршите исплата на вашите добивки.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!