Frequently Asked Question

Моето име/презиме е погрешно внесено. Како да гo поправам?
Last Updated 2 years ago

За да ја се корегираат вашите податоци и да ја верификуваме вашата 2Win сметка, потребно е преку 2win страната да испратите јасно читлива скенирана копија или фотографија од вашата важечка лична карта (предна и задна страна).
Скеновите од вашите документи НИКОГАШ НЕ ги испраќајте преку е-маил и други канали.
За испраќање на документот, најавете се на 2Win страната со вашиот е-мејл и лозинка. Потоа во корисничкото мени „Мои податоци“ одберете ја опцијата „Верифицирај профил“, изберете ги документите и потоа испратете ги со опцијата „Зачувај“. 
Испратете е-меил до support@2win.mk со информација дека документите се испратени за побрзо да се изврши верификација на вашиот идентитет.
Откако ќе ги потврдиме вашите податоци, ќе ве информираме и ќе ви овозможиме да извршите депозит и учествувате во игрите на среќа.

Please Wait!

Please wait... it will take a second!